dinsdag 20 januari 2015

Sheep Poo Paper - Een heerlijk geurend zakje schapenkeutels

*

Dat ik een beetje gek ben in mijn hoofd en vaak als eerste sta te springen voor het uitproberen van gekke dingen, wordt hier weer eens bewezen. Toen ik las over het bestaan van een ecologische geurverfrisser gemaakt van - hou je vast - schapenkeutels, kon mijn geluk niet op. Gekker kan haast niet (hoewel ik altijd hoop van wel)!

Sheep Poo Paper is een ecologisch papiermerk uit Wales. Zij maken al hun papier uit gerecycleerd materiaal op een zo kwalitatief en zo milieuvriendelijk mogelijke manier. Hun uitgangsproduct - ik heb het al verklapt - zijn schapenkeutels, ultra-verse ☺ Uiteraard worden deze uitwerpselen vooraf eerst volledig gesteriliseerd en enkele dagen aan een stuk gewassen. Gelukkig maar!

Naast leuke kaartjes, hebben ze ook geurverfrissers in de aanbieding onder de bangelijke naam 'Poo-Pourri'. Maar noem het alsjeblieft niet zomaar geurverfrissers zoals die met die typische vieze chemische geuren. Nee, deze ruiken naar narcis, roos of versgemaaid gras. Geweldig toch!

Voor Kerstmis kocht ik voor mijn vriend, mijn zus en mezelf (uiteraard) een zakje Poo-Pourri met de heerlijke geur van versgemaaid gras. Ik bestelde ze online bij Kudzu (Belgiƫ), maar als je in Nederland woont, kan je ze ook bestellen bij Ecomondo.

Mijn Poo-Pourri hangt leuk te bengelen aan de achteruitkijkspiegel van mijn auto. Elke keer als ik in mijn auto stap, komt die heerlijke geur van versgemaaid gras me tegemoet. Doet me altijd denken aan zwoele zomerse dagen waarop je langs van die heerlijk geurende versgemaaide velden fietst, zalig!

Had jij al eens gehoord over dit leuke papiermerk? Word jij ook zo enthousiast over gekke concepten als deze?


Liefs,
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten